15 Eylül 2010 Çarşamba

GÜNE SICAK BİR ÖPÜCÜKLE MERHABA:)

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 02:57:00
Evim çatı katı ve ufak olduğundan Ardanın şahsi odası yok şimdilik.Eşyaları yatak odamızda.Daha dorusu biz onun odasına yerleşmiş gibiyiz.Eşyaları,oyuncakları,kapı süsü derken dıştan adeta çocuk odası.Yatağında yatırıyorum ama gece emzirmek için yanıma aldığımda sabaha doğruysa eğer ortamızda sabahlıyor.Son iki aydır yatağından aldığımı,emzirdiğimi,ortamıza koyduğumu hatırlayamıyorum.O dakikalar sanki hergün siliniyor beynimden.Hergün aynı şeyi düşünüyorum."Acaba ne zaman aldım" ama hatırlayamıyorum.Çok garip birşey.Neyse yatak odamızın kapısını kapalı tutuyoruz ki uyandığında  mutfakta yada oda da zarar verici birşey yapmasın diye.Yatakodasında da zarar verecek herşey ortadan kaldırıldı ve  oyuncakları etrafa kondu.Olurda benden önce kalkarsa oynasın diye.Nitekim kalkıyor iniyor yataktan başlıyor oyuncaklarıyla oynamaya.Ben bir yarım saat kadar daha uyuyabiliyorum.Acıkınca "anne mama" diye dikiliyor başıma.Elinde hangi oyuncağı varsa vuruyor kafama.Çok kez şiddetli bir darbeyle fırladım yataktan ama oğlum artık büyüyor.Çokoprens bu sabah ÖPEREK uyandırdı annesini.Çok mutlu oldum.Kahvaltısını hazırladım zorla da olsa bitirdi.Bir de baktım köpişlerimiz patlamış artık:)Belki de o yüzden neşeli bu kadar.Gün boyu gelip gelip sarıldı,öptü beni.Bir ara babaannemize bıraktım işlerimi hallettim.kalabalıkta yemek yemediği,huysuzlandı için eve  çıkarttım ,Yemek yedirip uyutacağım.Ben yemeğini hazırlarken o yine benim terliklerle yürüyüşe çıkmış:)
Çivi topuk üstelik....Bir de nasıl duruyor diye bakıyor:)

Şok şıkız:))


Akşama babiş yine geç geldi.İşyerinden bir arkadaşı askere gidiyor,eğlencesi var.Arda uyumadı, cama çıkıyor "babaaa baba",resmini alıyor öpüyor "babaa baaabaaa",ağlamış gibi yapıyor birde yalandan hıçkırıyor güya.Sonra "babaa baba "diyor.Karnıma ağrılar soktu gülmekten:D
Bir ara mayıştı ve o kadar masumdu ki.Hemen resmettim.Makinayı görünce tepki bile vermedi ,normalde saldırır.O kadar yorgun düşmüş demekki.

Üzgün biraz da.Baba tüm çağrılarına rağmen hala gelmedi ya?


Kuzucuuuuuuuğuuuummm!
Bu gecelik  güzel ve sakin resimle virgül koyuyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum.Henüz çok yeniyim ama yine de yorum görmek hatta güzel sözler okumak,motive olmak istiyorum;)  
((((:Yeniden görüşmek üzere hoşçakalın:)))))

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez