16 Eylül 2010 Perşembe

NAZAR:(

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 22:30:00
Uzun bir aradan sonra kankim Esma dün sabah kahvaltıya bana geldi.Arda başkasının yanında çok huysuz oluyor.Bunu neden yaptığını bilmiyorum ama çileden çıktığım kesin.Yemek zaten yemiyor normalde de ama ben zorla da olsa yedirebiliyorum.Birinin yanında ya da birilerinin yanında bu imkansız adeta.kankim gelmeden Ardanın kahvaltısını yaptırdım ki bana kahvaltı masasında huzur versin diye; ne mümkün; ne  mümkün?Yediğim zehir oldu.Öğlen zor da olsa uyuttuk.Biraz rahat ettik.Çok öslemişim canımcığımı:)Arda saatinden erken uyandı Kankimde kalkmak üzereydi birlikte çıktık ben de Ardayı dolaştıracaktım.Esmayı uğurladım.Çokoprens  komşunun bahçesinde kedileri gördü; 5-6 tane birden toplanmış.Hangisine koşacağını şaşırdı.Sonra gık gık yani tavuk gördü. Bahçeden dışarı koşar adım çıktı;hemen arkasındayım.Zaten yaklaşık 5 dk oldu dışarı çıkalı.Çok alçak bir mesafede ağır çekimde adeta;düştü.Şiddetli düşmedi,dizlerinin üzerine oturdu birden ellerini yere koydu birden ağlamaya başladı anlık birşey.Bir baktım ağzından kanlar akıyor.Ben telaşla birden bağırdım ; komşunun evine attım kendimi.Ya yerdeki taş kesti dudağını yada dişiyle ısırdı.Şişti hemen sonra kediler falan derken  unuttu.Ne zaman dışarı çıksak çok geçmeden mutlaka biyerine bişey oluyor.Nazara geldiğini düşünüyorum artık.


Evde de huysuzluk yaptı.Sonra kelebek gördü.Kelebek hastası.
Koltuğun üzerindeki kelebeği yakalama çabası:)

Kelebek   kaçacak yer arıyor:)Malesef çokoprensin elinden kurtulamadı:(
"Neresi uff oldu anneciğim?" dedim.Dudağını büzmüş güya gösteriyor birde kısmış gözlerini poz veriyor:D

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez