16 Eylül 2010 Perşembe

ARDA ELİNDEN KEK.YOK LEZZETİNE DİYECEK:))

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 23:18:00
Bu sabah neşeli kalkan çokoprens annesini yalvaran ses tonuyla"anniiiiii!Kak!Mamaaa!diyerek uyandırdı:)
Kahvaltısını yaptırdım,oynadık,zıpladık,temizlik yaptık.İyice yoruldu,uyudu bir güzel.Neşeli uyandı ,tekiz ya evde.Huysuzlanmadı,benimleyken problem yokta başkalarının yanında dediğim gibi problem.Babası bile olsa bana karşı zıtlaşıyor.

Bir ara benim parfümümü bulmuş.Baktım koltuk altına tutuyor,bir de "pıstt pısttt "diyor.
O resimleri paylaşıyorum şimdi.

Artık fotoğraf makinasına bakıp gülüyor,poz veriyor.Önceki gibi saldırmıyor.Çokoprens artık büyüyor:)


Mutfakta meyvesini hazırlarken arkamı bir döndüm masanın üzerine çıkmış;oturmuş:)Artık sınır tanımıyor beyefendi.meyvesini de aldı eline,diyecek yok keyfine:)

Muzu çek seviyor.Heleki kremaya batırılmışsa...


Hammmm!
 

Akşama babamız şişmiş bir kolla geldi.Arabanın kapısına sıkıştırmış:(Önemli bir problemi yok ama sıkışmanın etkisiyle biraz şişme yapmış.Tabi ağrı vardı.O yüzden fazla hareket ettiremedi kolunu.Çokoprensle de fazla oynayamadı tabiki.Babiş uzanıyor,çokoprens ilgisini çekmek için bir sürü şaklabanlık yapıyor:)Babası ilgileniyor biraz sonra tekrar uzanıyor.Çokoprens rahat bırakmıyor;)Bende kocişimin isteği üzerine üzümlü kek yapmak için mikseri çalıştırdım.Çokoprens babişi rahat bırakıp hemen yanıma koştu.Çıkan ses çok hoşuna gidiyor."bıvvvvvvv bıııv"diyerek eşlik ediyor miksere:)Kekimizi birlikte yaptık.Çokoprens çoktan uyudu.Sabaha tadına bakar artık.:)
Slikon kek kalıbı gerçekten diğerlerine nazaran çok iyi sonuç veriyor.

Kalıbın  çizildi derdi yok ,Kolay çıkartılıyor.
Sonuç hep güzel oluyor.
Tarifi vermek istiyorum.Hem çok pratik,hem hafif,hem de çok lezzetli.Denemenizde fayda var yani:)


MALZEMELER
                       3 yumurta
                       1,5 su bardağı toz şeker
                       1 su bardağı süt
                       1 su bardağı sıvı yağ(ben Arda da yiyeceği için  1 su bardağından 3 parmak eksik saf zeytinyağı kullanıyorum.)
                       1 adet vanilya
                       1 adet kabartma tozu
                       3 su bardağı un(eleyerek konursa daha lezzetli oluyor)
                      İçine istediğinizi ekleyebilirsiniz.Ben genelde havuçlu,cevizli,tarçınlı yaparım ama kociş üzümlüyü daha çok seviyor.Eee evin reisini beslemek lazım değil mi;)

HAZIRLANIŞI:
Yumurta ve şeker eriyene kadar çırpılır.Bütün malzemeler eklenir.En son un ve kabartma tozu elenerek konur.Üzümlü yapıyorsanız unu eledikten sonra koyarsanız un üzümlerin yapışmasını engeller daha lezzetli olur.AFİYET OLSUN.Şimdilik hoşçakalın.......
 


0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez