12 Eylül 2010 Pazar

2.GÜNÜMÜZ.ANNE TERLİĞİYLE YÜRÜME ÇABALARI:)

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 02:42:00
2.günümüz sakin geçti denebilir.Aslında eşimin dayısı,amcası yaz olduğundan dolayı bayramı köyde geçirmek istedikleri için burada değillerdi.Gezecek fazla biryer kalmamıştı.Öğlene kadar evdeydik.Öğleden sonra eşimin kuzeni aradı."Dışarıda birşeyler yapalım" dedi.Bizde sıkılıyorduk zaten değişiklik oldu.Arda'nın cicilerini hazırlarken yine onu terliklerimin içinde buldum:)Çokoprens annesinin portmantoda sıralı,topuklu,topuksuz bütün terliklerini denemiş ve işine en çok yarayanı kendine tahsis etmiştir:)
Onlarla yürümeye bayılıyor.Küçük teyzemiz üniversiteyi kazandı ve Edirne de okuyacak.Kayıt için annemle birlikte gittiler Edirne'ye.Kendisinden çokça büyük terlikleri giyen ve büyük bir ustalıkla taşıyan Arda'ya, anneannemiz Trakya'da cici,ayaklarına layık bir  terlik görüyor ve  alıyor.Annem "24 numara alalım, ayakları tombul ,olmaz  belki" diyor.Kızkardeşim "22 olur" diyor ve 22 numaralı olanını alıyorlar.Arda terlikleri görünce çok beğendi ve hemen giydi ama tombul ayacıkları oturmadı:( Trakya Hatırası olarak saklayacağız artık.Ben doktorumuzun tavsiye edebileceği bir terlik almayı tercih ediyorum zaten.Malum ayaklarda problem var.Henüz ayağına göre bir terliği olmayan Çokoprens eski haline döner ve annesinin terlikleriyle kendisine rahatsızlık vermeye devam eder:)
Bu sırıtma da makinayı görünce poz verme sırıtması:))
Ne zaman büyüdün de pozlar veriyorsun sen annemmmmm?

Maşallah sağını solunu da bir kere göstermemizle hemen kavradı.
Şimdilerde yavaş yavaş tuvalet eğitimimize başladık.Yazın başında başlamak istedim.Sonbahara kadar epey yol katederiz dedim ama tuvaletten korktu.Ben de bıraktım,biraz unutmasını bekledim.Bir haftadır bezini açtıkça "çiş çiş" diyerek bezi açıkken çiş yapmasını sağladım.Hemen kaptı.Şimdi "çişşş" diyor ve bezini gösteriyor.Açıyorum öyle yapıyor.Bitirince de "bittiiii"diyor ve kendini alkışlıyor:))
Fisher price nin eğitici, müzikli lazımlığından almayı düşünüyordum, benim şansıma bulamıyorum, fabrikalarda da tükenmiş durumda.Ekim gibi gelecekmiş.Bekliyoruz bakalım.
Sağlıklı günler:))

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez