4 Mart 2011 Cuma

SESİMİ DUYAN VAR MI???

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 03:00:00
Mer-ha-baaaa!
Dns ayarıda olmasa ne yapardım acep?Çözüm değil başımıza iş gelecek yine diye de tırsmıyor değilim hani ama yazmadan,paylaşmadan da olmuyor.İnanın üç gündür moral sıfırın altında resmen  ki sizler de öylesiniz.Büyük bir boşluk oluştu hayatımda  bir anda.En basitinden google  de yemek tarifi ararsınız görsellerden hep blog arkadaşlarımızın paylaştığı tarifler çıkar genelde.İki gündür tarif arıyorum çıkan sayfalarda aynı yazı:(Hadi zaten bloğa giriş yok ama google da büyük boşluk yaşıyor bence.Neyse şimdilik erişebliyorum ve çok mutluyum.Çokoprensim çok mutluydu bugün.Babası sokakta üşümüş,çok acıkmış mimiminnacık bir köpek yavrusu bulmuş eve getirdi.Aman Allah'ım Çokoprensten çıkan sesleri duymanız lazımdı:)Hemen sıcacık suyla yıkadık yavru köpişi,saç kurutma makinasıyla da güzelce kuruttuk,süt içirdik,bıraktık oynasın diye.Gidiyor geliyor öpüyor ,kucağına alıp gezdiriyor.Banyoya da o kucağında getirdi zaten:)Evde tutamazdık,hem namaz kılınıyor olmaz,hem de yavru olduğundan çok ağlar diye güzelce bir kutu ayarladık ve bahçeye bıraktık.İçimiz sızlasa da karnı tok olduğundan biraz rahatladık.Birkaç resim koyayım keyifle bakın.Ben de yatayım çok hastayım.Bir grip oldum ki off!offf!off !yani:(








Yazıyorum ama umarım okuyabilirsiniz ve dilerim sorunsuzca özgürce bloglarımıza girebilir ve paylaşabiliriz.Rabbim bizleri ayırmasın.

2 çıtı pıtı yorum:):

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) on 4 Mart 2011 09:39 dedi ki...

Son fotografa bayıldım. Maaşallah maaşallah

Sihirli Kokosh on 4 Mart 2011 12:44 dedi ki...

Teşekkürler canım elini yalatıyormuş bıdık:)

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez