1 Mart 2011 Salı

BLOĞUMA DOKUNMA!!!

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 03:03:00
Burası insanların en özgür olduğu alandır.Çünkü;burası kişinin günlüğüdür.Kim günlüğüme el koyabilir ki?Kim benim özelimi benden alabilir ki?Ne hakla?Bu blog benim Çokoprensim için tuttuğum günlüğüm.İlerisi için hayalleri barındıran,büyük bir hevesle başlatılmış ama şuan yıkılmasından oldukça tedirgin olduğum şahsi sayfam.Burada ;masumiyet var .Burada ;anılar var.Burada ;gelecekte annesinin onun için yazdıklarını ;paylaştıklarını okuması umut edilen bir melek var.Siz benim bu mutluluğumu elimden alamazsınız.Bu haksızlık.Yapmayın!Sizin daha önemli işleriniz var.Siz önce bu memleketin sorunlarını bir çözün bakalım.Hayalleri engelleyip yıkacağınıza bu memleketi yıkmaya çalışanları engelleyin!!!
Bu yazım belki sondur.Belki yarın sayfama giremeyeceğim.O yüzden burada benimle birlikte fikirlerini paylaşıp,benim misafirim olan,severek takip ettiğim tüm blog arkadaşlarım !Benim dünyamda kendinize de yer açtığınız ve beni de dünyanıza aldığınız için çook teşekkür ederim.Tek duam bunun gerçekleşmemesi.Şimdilik hoşçakalın

1 çıtı pıtı yorum:):

Nedret on 11 Mart 2011 14:40 dedi ki...

Boguma hoşgediniz. Herzaman buyrun. Sevgiler.

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez