21 Ocak 2011 Cuma

Artık Uykuda Üşümeyecek:)

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 01:38:00
İyigeceler,hayırlı cumalar:)
Bu gece Çokoprens'in en kötü huyuna çare buldum.Belki sizde de aynı sıkıntı vardır diye paylaşıyorum.Çokorens alerjik ve terlemeye gelemiyor.Ayrıca çok çabuk darlanan bir çocuk.Gece üstündeki battaniyesini ayakkarıyla ite ite açar.Ben kapatırım o açar.Sabah kalkınca da ayaklar,eller,yüz buz gibi olmuş olur.Hastalık kaçınılmaz olur haliyle.Annem "battaniyesini beşiğin üstüne gerdir ,üşümez hem de darlanmaz "dedi.Denedim oldu.Sizin de çocuğunuz hala beşikte ve gece üstünü açıyorsa deneyim derim.

Hazır elim deymişken odasının fotosunu da çektim.Evim ufak ve çatı katı.Şirin mi şirin ben çok seviyorum ama ah bir odası daha olsaydı keşke:(Çokoprens bizim odamızda ikamet ediyor:)Daha doğrusu biz onun odasına yerleşmişiz gibi duruyor:)Heryerde onun oyuncağı,eşyası:)Evime renk geldi onunla ve renkli dünyasıyla.Resim çok net değil.Daha ayrıntılı yayınlarım ileride İnşallah.Öptüm herkesleri ben yatar.Bu başağrısıyla nasıl uyurum bilmiyorum:(

5 çıtı pıtı yorum:):

Deli Anne on 21 Ocak 2011 02:22 dedi ki...

Ne çok yoruyor insanı bu yorgan mevzusu..uyku haramoluyor bana da geceleri.. attı ı üstünü atmadı mı kalkayım mı yatayım mı..hele hastalık mevsimlerinde.. uyku tulumu giydiklerinde sorun yok ama giymmediklerinde vay halimize.. neyse ki büyüdükçe alışıyorlar battanyeye

hayırlı cumalar sizlere de

Deli Anne on 21 Ocak 2011 02:22 dedi ki...

çocuklarımız da adaş bu arada.. selim konusunda yani.

Sihirli Kokosh on 21 Ocak 2011 02:28 dedi ki...

Deli Anne
Annelik demek fedakarlık demek ya hani gösteriyoruz en alasından değil mi?Adı selim de benim ki kadar haylaz mı acaba?:)Bizim ki Selim Arda ama Arda diyoruz.Hiç Selim demedik bakalım ilerde sıkıntı yaşamaz İnşalah.Battaniye mevzusu evet ben de tulum giydirince sıkıntı yok.Geceleri belli bir saatten sonra otramız da yatıyor üstelik.Aslında ben alıyorum ama hiç hatırlamıyorum ne zaman ve nasıl alığımı:(Allahtan ortamız da görüyorum her sabah.O halde akıl ediyorum demek ki ortaya koymayı.Beyin o bölümü resmen siliyor.Gece yanımda yatınca haliyle benim de üstüm açılıyor.Kasıklarda ağrım eksik olmuyor.Allah yardımcımız olsun.Onlar sağlıklı olsun da yeter ki tabi biz de sağlıklı olalım yoksa onlara kim bakabilir biz gibi.Öptüm ikinizi de

nohut oda on 21 Ocak 2011 09:48 dedi ki...

ben uyku tulumu gıdırıyordum ev zaten sıcak ustunu ortmesede sorun olmuyor ozaman..

Sihirli Kokosh on 21 Ocak 2011 13:03 dedi ki...

Nohut oda evet tulum faydalı ama birşekilde terliyor yine.Üst açılınca da yada sağa sola döndükçe terleyen yerleri soğuyor.Gece kalkıp havlu falan koyuyorum bazen ama sabaha kadar nöbet tutamadığım için bazen talihsizlikler oluyor.Hemen öksürük başlıyor.

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez