15 Eylül 2010 Çarşamba

ÇOKOPRENSLİ GESMELER

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 02:26:00
Dün sabah anneannemize bıraktı babiş bizi.Öğlene doğru küçük teyzeyide alıp büyük teyzemizin güzellik salonuna gittik.Otobüsle gitmek mi bir daha aman aman.Burnumuzdan getirdi.Zor zabdettik.Gittiğimizde teyzoş oturuyordu,müşterisi henüz gelmemişti.Arda yere göğe sığmıyor.Bana  "gel gel" yaptı bir ara.Dönen sandalyeye oturtucakmışım,döndürecekmişim:)Oturttum,makinayı da elime aldım, başladım çekmeye.

OHHH!Keyifler yerinde Maşallah.

Dönmenin etkisiyle yamuldu birazcık:)Birde hoşuna gidiyor ki.Beni otobüste üzdüğünün farkında arada öpücük atıyor ama çekmeye kalkınca pozu yakalayamıyorum:(

Tamam başladı yine huysuzluğa.Allah yardımcım olsun..
Küçük teyzoş Nurgülüm imdadıma yetişti ve olaya el koydu.Arda yemeğini yemedi elinde abur cubur.Oyun parkına inerken çekilen fotosu.
Boyundan büyük Tweety bile ilgisini çekmedi.Bu kadar  huysuz olmak zorunda mısın anneciğim?:(
Biraz sakinleşti.Artık ata tek başına binebiliyor.Bir de tek eli bırakıyor:)
Bu top  havuzuna bayılıyorum süper bişey.Daha büyüğünün içine gömülmek istiyoruuuumm:)
Hooooop!Artık mutlu.Ohhh!Çok şükür.
Bebeğin karnına basınca başlıyor Gülben Ergen söylemeye.Nay nanay nanay sen güneş ben ay ......
Arda döktürüyor hemen.Annesi kılıklı:D
Sesin nerden geldiğini anlayamadı ya ,burnunu sıkıyor:D
Büyük teyzoşumuzla kucaklaştık ,vedalaştık başladık biraz dolaşmaya.Tabi salonda uyudu bir iki saat Allahtan.Rahattım o yüzden;huysuzluk yapmaz dedim yani çok yapmaz:(
Malesef öyle olmadı.Eve gidene kadar delirtti beni.Gerildim fazlasıyla.Tam annemlere yaklaştık komşunun pisi pisisini gören Arda "Dedii dediiiii" yani Ardaca kedi :D demeye başladı.Kedi de o kadar tatlı ki ,sünmüş oturuyor.Kaçmadı bile.Teyzemiz kucağına aldı ben alamam kesinlikle tüylü ya huylanıyorum.Arda sevinçten çıldırdı denebilir.Pusetin içinde durmuyor.

Nurgül "güzelce sev sıkma tamam mı teyzecim"dedi öptü ama o anı yakalayamadım malesef.Cici cici....
Burda güya seviyor pisi pisiciğin az kaldı gözünü çıkartıyordu.Zarar vermek mayetinde değil.Amacı sevmek ama canını  yaktığını bilemiyor daha işte.Sarılırken sıkıyor farkında olmadan...
Akşama Gs nin maçı olduğu için babamız geç gelecekti.Saat 24:00civarı geldi bende çantamı hazırladım beklemeden eve gideceğiz.Ardanın çok uykusu geldi ama babasını görmediği için inat etti uyumadı.Yolda emerek uyur dye gitmeden totişide temizleyeyim dedim.Koltuktaydık tam altını temizledim çorabı hafif  çıkmış ayağından basıpta düşmesin diye düzelteyim derken Arda yere inmek istedi.Tam dönerken küüütttt kafasının üstüne dilini de ısırmış o esnada.Benim rengim benzim attı tabi anında.Elim ayağım boşaldı.Çok fena vurdu çünkü.Annem düşme sesine ta balkondan koşarak geldi.Tam da o esnada Erhan geldi.Yavrum bir ağla bir ağla mahvoldu.Kusar diye korktuk.Herkes panik oldu.Uyku saati de geçti kesin uyur uyumaması lazım ne olacak falan off bunaldım.Yola çıktık bişey olursa kusarsa falan  hemen götürücez.Allahtan kusma olmadı,yolda oyaladık uyutmadık,evde de oynattık bi saat falan.Şişme olmadı kan topladı hafiften.Gece elli kere kalktım tabi annemde gece boyu uyumamış aradı sabaha kadar.Canım benim anne yüreği işte.Düşe kalka büyüyeceksin ama bakalım ben ne kadar dayanırım bu içler acısı duruma?
Rabbim beterinden saklasın İnşallah.AMİN

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez