12 Eylül 2010 Pazar

3.GÜN MAÇ ÖNCESİ

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 03:12:00
Dün gece çokoprensin küçük teyzoşu bizde kaldı.Bugün birlikte alışverişe çıktık.Babamız bugün çalıştı ama bir ara mola verdi ve bizi gelip aldı.Evden çıkmadan da"hava bozacak öğleden sonra şemsiyenizi ve puset yağmurluğunu unutma" dedi.Arda sayesinde Leyla olan ben unuttum tabiki de.Bir rüzgar var titretti resmen.Dışarısı içerisi farketmez Arda için o heryerde huysuzdur.Onu ancak çubuk kreker sakinleştiriyor.Yolda aldık çubuk krakerimizi.O oyalanırken bizde mağazaları talan ettik.Arda susayınca suyunu içirdim.Tam biberonu havaya dikmişken ağzını birden çekmesiyle bütün su hoooop üstüne döküldü. Çantamı saatler öncesinden hazırlayan ben,yedek kıyafeti de unutacağım tuttu.Allahtan kot ceketi  vardı.soyduk tamamen mecburen ceketi giydirdik.Pantolonu da sırılsıklam.Hava zaten acayip esiyor.Uyku battaniyemiz  imdadımıza yetişti.Onuda bacaklarına örttük.Bir mağazaya giripte kıyafet almadım  çünkü ben yeni alınan birşeyi yıkamadan kesinlikle giydirmiyorum zaten alerjik bünyesi.Aradan fazla zaman geçmedi babamız aldı bizi.O şekilde fazla dolaşmadı Allahtan.Telaşeden ve stresten resim çekemedim yine.Eve gelince  yüzü gözü abur cubur olmuş halini çekebildim sadece.
Poz vermezse olmaz.Karizmamız var nede olsa:))

Sırıtık..

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez