8 Haziran 2011 Çarşamba

Çokoprens Bugünlerde...

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 15:10:00
Merhabalar herkese;
Oğluşumun  blouğunu epeeeeyce boşladım ama  buradaki izleyicilerim nasılsa  "Sihirli Kokosh"u da  takip ettiği için gelişmeler oradan takip edilir diye düşünüyorum.Çoko bir dillendi;bir cilvelendi ki sormayın valla:)Ne kızabiliyorum;ne  "Hayır"diyebiliyorum.Şeytan tüyü var bu veledde:)Videosunu ekleyip  diğer bloğa   uçuş yapıyorum öpücükler herkese:)

2 çıtı pıtı yorum:):

Anindayorum.com (Abraham) on 1 Eylül 2011 10:33 dedi ki...

(= videoda çok tatlı çıkmıuş

Betül Özbir on 20 Kasım 2011 01:13 dedi ki...

olamaaaz annesi olamaz:))erkek çocuk başka ya kız büyüttüm önce biliyosun hiç benzemiyor her hali başka kızımdan görmediklerimi oğlandan görüyorum:)benim aliş de herşeyi söylüyor artık hele ki bazen ağzımız açık kalıyor pes dedirtiyor bu veletler:)

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez