15 Eylül 2010 Çarşamba

REFERANDUM ve KEYİFLİ AKŞAMIMIZ

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 01:40:00
Biz oyumuzu EVETten yana kullandık.12 Eylül'ün devam etmiş sıkıntılarını yaşayan biri olarak ve diğer maddeleri göz önünde bulundurarak EVET demek istedik.
İnşallah vatan ,millet için hayırlı olur.
Ardayı da yanımızda götürdük.Okul bize çok uzak değildi ama sıra beklemeyi göz önünde bulundurarak ,Arda olurda huysuzluk yapar diye epeyce tedarikli gittik.Kadıköy faciasından sonra baya bir temkinliydim ki girmemizle çıkmamız bir oldu.Sıra yoktu:)Tedarikli olmasam kesin sıkıntı yaşardım.Benim işim hep mi ters olur?:)
Akşamımız çok keyifliydi.Babamız evde olduğu için Arda çok mutluydu ve yaramazlığın dozunu yine kaçırdı.Başladı tek teeek annesinin cicilerini denemeye.Birde güzel yürüyor:)Süsüne düşkün bir oğlum olacak galiba:))))

En sonunda kendi terliğini buldu.Eşini  arıyoruz.
Galiba ayakkabı fetişisti olacak:)
Neyse en sonunda babamız devreye girdi ve Haylazın ilgi alanına girmesi gereken şeylere yönlendirdi.Birlikte araba yarışı yaptılar.Ben de keyifle izledim ve keyifle resmettim:)
Kocişim Minnak oğluşuna bakarak iç çekti ve "ben büyüdüm ve dünyalar tatlısı bir çocuğum oldu.Vay be!"dedi:)
ama ben daha büyümedim kocişim,Ardayla birlikte çocukluğumu yaşıyorum ve  büyümenin keyfine varıyorum.Bu işte bu Mükemmel bir haz:)
ŞÜKÜRLER OLSUN RABBİM SANA.

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez