19 Eylül 2010 Pazar

ÇOKOPRENS GÖZÜNDEN FOTOLAR:)

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 01:49:00
Çokoprens artık daha da hareketli olduğu için iki günde bir oturabiliyorum bloğun başına.O uyuduktan sonra kendime anca vakit ayırabiliyorum.Gündüz o uyurken temizliğin bir kısmıyla ilgileniyorum.Uyandıktan sonrasını bilirsiniz resimlerden ;birlikte ev süpürüp siliyoruz:)Akşamları kendimi oyalayacak,beynimi dağıtacak şeyler yapıyorum.Bu aralar apolet yapmaya takmış durumdayım mesela.Önce kendime yaptım ;çok beğenildi .Daha da heveslendim.Şimdi kızkardeşime yaptım.Yakında yaptıklarımı satmayı düşünüyorum.DUYURULUR:)
Şimdi gelelim Çokoprensin yaptıklarına.Deeğişiklik yok aslında.Hala yemek yemeği reddeden bir Çokoprens:(  ama hergün daha da cilveli,zekasının mükemmelliğini daha da iyi kanıtlayan bir ÇOKOPRENS:)
Geçmişe dayalı yazdıklarımı okudum ; öyle olmasa da hep şikayet etmişim gibi görünüyor.Halbuki ben hep sağlıklı ,zeki,dünya tatlısı bir oğlum olduğu için şükrediyorum Yüce Rabbime.
Kendi gözünden ve bakış açısından çektiği fotoğrafları yayınlamak istiyorum şimdi de:)

Makinanın açısını ayarlayana kadar tombik ayacıkları çekmiş:)

Ayarladı sıra çekmekte

Bu resim çok hoşuma gitti.Elektronik alet kullanma konusunda gerçekten çok zeki.Çok ufakken abartmıyorum 4 aylıkken gördü ilk kez bilgisayarı.İlk görmesine rağmen inanılmaz bir tepki vermişti.Sanki biliyormuş gibi tuşlara basmalar falan.Henüz 17 aylık ve büyük insan gibi fotoğraf çekiyor:))Maşallah Sübhanallah.Sizde Maşallah deyin lütfen..

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez