19 Eylül 2010 Pazar

MUTFAKTAKİ OYUNCAK ÇEKMECESİ

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 02:37:00
Evim çatı katı ve ufak olduğundan,mutfakla salonum bir.Amerikan mutfak tarzı.Hayalimdeki mutfak yani:)Büyük bir eve de geçsem yine tarzım bu olur.Bir olunca haliyle Arda için dolapları karıştırmak kaçınılmaz oluyor.Her çocuk belli bir dönem mutfağa dadanıyor ama kapatabileceğim bir kapısı olmadığından Arda daima mutfakta denebilir.O yüzden gözüm sürekli üzerinde.Salonla,mutfağı ayıran yemek masasının çekmecelerini sürekli açıyor,hızlıca kapatıyor,içindekileri alıyor,atıyor ve bazen kırıyor.3.çekmecede çay bardaklarım vardı.Onlara fena dadanmıştı.Ben de gündüz o uyurken  çekmeceyi boşalttım ve yüzüne bile bakmadığı oyuncaklarından birkaçını koydum.Kalktığında ben masa da otururken yine geldi ve çekmeceyi açtı.Şaşırdı:)Bir bana baktı,bir oyuncaklara "Ayyyyyy tok gözeee"(çok güzel)dedi :D
Hemen resmettim


Yüzüne bile bakmadıkları değişik bir yerde karşısına çıkınca ilgisini çekiyor.

Görünmüyor ama kulaklar ağızda.
Kim derdi ki birgün dünya tatlısı bir oğlum olacak,sınır tanımayan haylazlığı yüzünden çaresiz kalan anne  mutfak çekmecesini,oyuncakla dolduracak?:)
SANA AŞIĞIM ÇOKOPRENS.İYİKİ HAYATIMDASIN VE İYİKİ BENİMSİN.
Bu gecelikte bu kadaaarr!:)
Şuanda saat:02:31 gözlerim kapanıyor.Aslında bugün çok yoruldum.Arda birazdan emmeye kalkar.En iyisi biran evvel yatayım.Sabah Leyla gibi olurum yoksa:)
HOŞÇAKALIN,SEVGİYLE KALIN.


0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez