25 Eylül 2010 Cumartesi

EDİRNE YOLCUSU:(

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 02:23:00
Benim o deli dolu,çatlak,matrak,güzeller güzeli küçük kız kardeşim artık büyüdü ve üniversiteli oldu:)Geçen sene de kazandı aslında ama 2 yıllık olduğu için istemedi.Daha sıkı çalışmalar sonucunda bu sene 4 yıllık kazandı.Çok güzel bir duygu.Bir o kadar da hüzünlü.İlk defa bu kadar uzağa gidiyor.Daha doğrusu hiçbirimiz birbirimizden bu kadar uzağa gitmedik ve bu kadar ayrı düşmeyeceğiz.Hüzün yüklü bir sevincimiz var ama biliyoruz ki o en güzel şekilde tamamlayıp yuvasına diplomasıyla dönecek ve mikemmel bir edebiyat öğretmeni olacak.Bu sabah saat 08:00 de kalkıyor Edirne otobüsü.9 Ekim doğum günü ama biz bu gece kutladık.Olur da gelemezse diye.Ya bizde gidemezsek?Pişman olmamak için gitmeden kutlamak en mantıklısıydı.Ağlayarak kesti pastasını:(Tutamadık kendimizi.SENİ SEVİYORUM CANIM KARDEŞİM.YOLUN AÇIK OLSUN ABLACIĞIM.

Aslında bloğa oturmak hiç içimden gelmedi bu gece ama içime çöken hüznü yazarak dağıtmak istedim.Doğum günü resimlerini de daha sonra paylaşırım artık.Etrafındaki herkesi yaşlı gözlerle gören Arda baya bir şaşkındı bugün.Aslında ona yansıtmayız normalde böyle durumları ama farklı bir atmosferdi işte:(
Tutamadı kimse kendini.
İnternet sorunu yaşıyorum o yüzden bloğa oturamıyorum bir kaç gündür.Durum çözülünce gelişmeleri ve Çokoprensin yeni hallerini yayınlayacağım İnşallah.
KENDİNİZE İYİ DAVRANIN.

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez