17 Ekim 2010 Pazar

SELİM ARDA BÜYÜYOOORRR!!

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 02:41:00
Çokoprens 18.ayının içerisinde şuanda.1 yaş sonrası ,hastaneye aylık kontrole değil de rahatsızlanırsa gidildi.Doktorumuz öyle dedi."Her ay gelmenize gerek yok 15 aylıkken bir göreyim ,bir de 18.ayında".15 aylıkken gittiğimiz de hala yaşındaki kilo ve boydaydı.Hiç değişiklik yoktu.Üzüldüm ama sonra düşündüm ,sevinmiştim.Çünkü 12.ayında başladı azıları şişmeye.15.ayında anca patlattı ve neredeyse su ve anne sütüyle yaşıyordu.Dışarıdan hiç birşeyi kabul etmiyordu.Kahvaltıyı zorlaya zorlaya yediriyordum mutlaka.Bana göre en önemli öğün.Sırf kahvaltı sayesin de başka besin almamasına rağmen kiloda düşme de yoktu aynı kilodaydı.Boyuna biraz canım sıkılıyordu sadece.Boy:76 cm Kilo:10.650 gr.3 ay da hiç mi değişmez?Hadi kilo neyse boyu 1 cm bile uzamamıştı:(Neyse azılar çıktııı!Dert biter mi?Bu kez de köpek diş  derdimiz çıktı.Allah'tan bu sıkıntı 1 ay sürdü.Şimdi herşeyi yediriyorum ellerini kollarını tutarak tabiki.Yemiyeceğinden değil yiyor.Sadece huysuzluğundan.Buna da şükür.Oyunlarla falan derkeeeen tabağımızdaki bütün yemek bitiyor.Bitince gösteriyorum o da ellerini iki yana açarak "Bittiiii"diyor ve kendisini alkışlıyor.Bu ay kontrole götürdüm.Dişlerindeki siyahlığı sordum,alerjik ilaçlarını yazdırdım,rutin kontrolünü yaptırdım.Kilo ve boy ölçümü beni çok sevindirdi.Çokoprens şuanda 80 cm ve 12 kilo:)))Bu arada dişlerindeki siyahlığın sebebi demir vitaminini ağza direk damlatmamdan dolayı oluyormuş.Doktorumuzun söylemeyi unutmasından dolayı malesef.Meyve püresine kilosu kadar damlatıp vermem lazımmış.Diş fırçası için "Erken"dedi.Karbonatlı su yapıp,temiz bir tülbentle temizlemeliymişim.Geçte olsa öğrendim ama siyahlıkla gitmiyor umarım zamanla kaybolur.
Bu gecelikte bu kadar.
HOŞÇAKALIN.SEVGİYLE KALIN:)

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez