20 Ekim 2010 Çarşamba

ÇOKOPRENS BUGÜN....

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 02:00:00
Her zamanki gibi bu sabahta beni bıdık uyandırdı.O benden önce kalkıyor.Geç saatlere kadar uyumaya hasret ben;bundan hiç şikayetçi değilim:)Onunla ve yine onunla bir sabaha daha "merhaba"demek müthiş bir haz çünkü:)Kahvaltısını sorunsuz bitiren çokoprens malesef son iki gündür bütün öğünlerde tepiniyor,beni ayaklarıyla tekmeliyor.Hırçınlaştı gibi.Üzerine gitmedim hiç.Biraz yemişti çünkü.Eline meyve verdim onu da az yedi.Uyku vaktinde problemsiz uyudu.Bugün içimden ne iş yapmak,ne yemek yapmak,ne gezmek hiç birşey gelmedi.Sadece oğluşumla vakit geçirmek istiyordum uzandım yanına ve onu seyrettim.Rabbime bol bol şükrettim.Kokusunu derin derin içime çektim.Arada facebookta halimi paylaştım.Bu paylaşımlarımı burada da yayınlamak istiyorum.Güzel birşey ortaya çıktı.bundan sonra gün içindeki minik detayları paylaşacağım facebookta.Eğlenceli oluyor.

*YASEMİN BUGÜN NE TEMİZLİK,NE YEMEK,NE DE GEZMEK İSTİYOR.SADECE PITIRCIĞIYLA OYNAMAK,VAKİT GEÇİRMEK İSTİYOOOR!!;)

*YAVRUMU UYURKEN SEYRETMEK BİR BAŞKA GÜZEL....

*ARDA YEMEK YEMEDİ,ANNESİ BİRAZ KIZDI.ARDA MASUM MASUM BAKTI.ANNESİ DAYANAMADI VE ONA SIKI SIKI SARILDI:(

*Yasemin: Mutfak çekmecesine huzur ver Arda!!
Arda:gmfkjgkfkgjdlfkxdjhgjfgbn:))))
Yasemin:Bana laf yetiştirme Arda!!
Arda:Ağğa Ağğah yaa!:)))
Boyundan büyük laflar bunlar:))


*Yasemin kocişle telefonda konuştu.Arda telefonu "ver ver"diye çekiştirdi.Anne telefonu Arda'ya verdi.Arda babasına annesini şikayet etti:((            :))

*Arda yerde duran telefonu eline alır.Anne o sırada yatak odasındadır.Arda ahizeye bişeyler söyler.Anne yanına gider telefondan adam sesi gelir.Anne şaşırır.Bir de bakar ki kociş telefonda Ardayla konuşuyor.Meğer Arda radial tuşuna basar.Babayı arar ve "alo babacıı" der.Kocişte anne aratıyor zanneder:)))

*BICI BICISINI ABARTAN ARDACIK MİS GİBİ KOKTU.PİJAMALARINI GİYİNDİ,ANNE TIRNAKLARINI KESTİ, ARDA BUNA İZİN VERDİ.ŞİMDİ DE MIŞIL MIŞIL UYUYOR:)))

*BUGÜN BABASINI GÖRMEDEN UYUYAN BIDIK;BİRAZ ÖNCE "BABA!"DİYE UYANDI.BABASINI YARI AÇIK GÖZLERİYLE GÖRÜNCE GÜLDÜ VE KOYNUNDA UYKUYA DEVAM ETTİ.BEN DE ONLARI SEYRETTİM:))NASIL BİR MUTLULUKTUR YARABBİ?

Bu gecelikte bu kadar.Şimdilik hoşçakalın.Ardaca "hottakaaa!":D

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez