17 Ekim 2010 Pazar

AKTİF BİR GÜN DAHA

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 02:12:00
Bugün Darıca'ya gittik ama hayvanat bahçesi için değil.Kocişin uzaktan akrabasının düğününe.Giyindik,süslendik düştük yollara.Bi terslik vardı Arda çünkü uyku saatinde yollardaydı.Arabada emdi uyur diye bekledim inatla uyumadı.Salonda huysuzlandı doğal olarak.Resimlerini çekecektim ama hiç izin vermedi.Gelinle damadın fotolarınıda çekemedim zaten:(Evden çıkmadan bir iki resim çekildik Allah'tan:))Bir ara arda müziğe kaptırdı kendini duramadı yerinde anasına çekmiş:))

Arda'nın saçlarını uzatıyorum.Çok yakışacak zaten japonlara benziyor.Saçlar düz uzatınca tam japon çocuğuna benzeyecek:)İlk kez saçına şekil verdim yapardım resmini çekip bozardım.Bu kez yana taradım  küçük bir adam oluverdi.Düğüne de böyle gitti ve ilgi odağıydı.


Fotoğrafını çektirmeye  bayılıyor annesi kılıklı:D



Herkese iyi geceler

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez