13 Ekim 2010 Çarşamba

İZMİR'DEN MİSAFİRİMİZ VAR

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 14:04:00
Karşı komşumun kızı Safiye 2 yıl önce İzmir'e gelin gitti.Arada geliyor tabiki annesine.Biz sık sık telefonda da görüşüyoruz.Nihayet geldi ben de balkonda görünce şaşırdım haberim yoktu geleceğinden minik bir bebişi var 4,5 aylık.Onunla uçağa yada otobüse binmeye çekiniyordu.Eşi ikna etmiş sonunda.Hemen soluğu yanında aldım.Sonra da bana davet ettim.Bebeği doğduğunda hediyesini gönderememiştim.Bana geldiğinde nasip oldu vermek.
Güzelce süsledim ve onu bekledim.

Arkadaşım Safiye ve onun minik oğluşu Çetin Berkk

Çok tatlı maşallah yanağında da kocamaan gamzesi var:)
Çok huysuzlandı bebişi.Hiç rahat vermedi kızcağıza.Ben oyaladım falan ama bir süre sonra yine bızık bızık:)İki lokma yiyemedi canım.Arda da aynıydı.Allah yardımcın olsun canım.Kurban Bayramının sonuna kadar İstanbul'da çok Memnunum bu durumdan.

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez