16 Ekim 2010 Cumartesi

BRUNCH BAHANE.MAKSAT ESKİ DOSTLARLA HASRET GİDERME:)

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 03:40:00
Geçen gün dostum Esma'nın kahvaltı fotoğraflarını yayınlamıştım.Facebooktada yayınlayınca çoğu arkadaşım  "Bizde istiyoruz bizde"diye yorum yapmıştı.Liseden beri biraraya gelemediğim arkadaşım Sümeyye de buna dahil.Aşırı iyi niyetliliği ile meşurdu.Polyannamızdı o bizim hala daha öyle.Arda'nın doğum günüde davet etmiştim ama gelememişti.Bir de Şeyma var.O daha da eski.Ortaokuldan arkadaşım.Arda'nın diş buğdayına gelmişti.10 yıl aradan sonra diş buğdayında bir araya geldik.Şimdi bebişi oldu.2 aylık bir kızı var.Dünya tatlısı.Ben ona gidecektim bebiş için.Nasip bende toplanmakmış.Esma bana yakın oturuyor zaten hiç kopmadık sürekli görüşüyoruz.Asuman 'da keza öyle.Ne zaman telaşem olsa sağolsun çokoprens huysuz mu huysuz oluyor birden.Gece 2'ye kadar ayağa dikti bizi.

Neyse uyutmayı başardık ben de yattım ki sabah erken kalkayım.Sabah Arda uyurken kocişle birlikte kalktım.
Güzelce hazırladım masamı ilk Sümeyye geldi.Aniden resmettim onu merdiven başında:)

Sarıldık,koklaştık,hasret giderdik güzelce.İçimizde tek bekar o:)

Masa da olanlar ve koymayı unuttuklarım:(
Beyaz peynir ki olmazsa olmazımdır.Cevizle süper oluyor.
Haşlanmış yumurta salatası(Bol nar ekşi soslu)
Annemin dalından sofraya vişne reçeli:)
Binumum kahvaltılıklar
Domates soslu biber ve patates kızartması
Baharatla bezenmiş peynir topları
Şiş söğüş(Çöp şişe sivri,çarliston,domates,salatalık söğüşü)
Kuruyemiş tabağı
Sodalı peynirli börek
Cevizli,tarçınlı kek
ve UNUTTUKLARIM.
Çiçek demeti şeklindeki Kanepeler
Çeşitli peynirler
Yeşil mercimek salatası
Malesef bunları masaya koymayı unuttum.Dolabın arkasında kalınca gözden kaçmış ama unutmasaydım da muhtemelen masaya sığmayacaktı:(





Yıldız şeklini verdiğim kaşarlı salam kanepe

Kendi el emeğim peçete halkalarım ve peynir topları:)

Kağıt peçeteliğin süslemesi de bana ait:)

Ortaokul arkadaşım Şeyma ve güzeller güzeli prensesi Azra Duru

Azra Duru:)


Çocukları çok seven,eline de yakışan, deli gibi isteyen ama bazı sebeplerden ötürü de ısrarla yapmayan dostum Esma

Biz (Gün boyu sadece kocişlerimizi çekiştirdik denebilir)

Misafirlerimiz artık gidiyor.Biz de sohbet koyuydu.Muhabbetin dibine vurduk resmen:))Arda çok eğlendi.Asu'nun oğlu Kerem her ne kadar Ardayı ilk fırsatta hırpalasa da Arda onunla ve Azra Duru'yla iyi vakit geçirdi:)

Geldiğiniz için teşekkürler kıslar.Sizi seviyorumm.

Bu gecelik paylaşımlar bu kadar.Misafiri severim ve hazırlıklar için elim ayağıma dolanır.Panik yaparım.Misafir evin bereketidir.
Bol bereketli dolayısıyla bol misafirli günler diliyorumm.HOŞÇAKALIN:)

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez