26 Ekim 2010 Salı

GECİKMELİ POSTLAR

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 00:37:00
Bir kaç gündür yine boşladım ama havalar henüz tam anlamıyla bozulmamışken Çokoprensle sürekli gesmelere gidiyoruz ve bize en  yakın yere dönüş yapıyoruz eve dönmek gözümüzde büyüyor çünkü.Ya anneannemize ya da büyük teyzoşun güzellik salonuna:))Akşam da babamız bizi gelip alıyor geç vakitte eve dönüyoruz.Ardayı uyut,akşamdan evi toparla ki gündüz Arda'yla vakit geçirebilmek için çoğu şeyi gece yapıyorum.Çamaşır,şu bu derken yoruluyorum epeyce postlar birikiyor, gözümde büyüyor.Bugün "ne olursa olsun yazacağım" dedim ve yazıyorum.Çokoprens 18.ayını 5 gün önce doldurdu.Bu pazar 4 haftadır izin kullanamayan kociş evdeydi ve Çokoprensle dolu dolu bir  ev sefası sürdük.Hava güzeldi ama kociş çok yorgundu ben de o yüzden hiç dışarı çıkalım demedim.Evde geçirdik. Çokoprensin mutluluğuna da diyecek yoktu doğrusu.Akşam caillou seyrettiler koyun koyuna.Ben de hemen resmettim:)))


Ne kadar da masum ve uslu ki hiç uslu olmadığını biliyorsunuz:))))

2 çıtı pıtı yorum:):

nohut oda on 26 Ekim 2010 11:35 dedi ki...

tam cokoprens masallah...

Sihirli Kokosh on 27 Ekim 2010 14:18 dedi ki...

nohut oda;Teşekkür ederiz.Büyüyüp dillendikçe daha da tatlı oluyor.Rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın.

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez