26 Ekim 2010 Salı

YENİ CİCİLER ÇOKOPRENSE

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 04:21:00
Bu sabah kalktığımızda Caillou'yu kaçırmıştık.Ardacık bu durumdan pek hoşlanmadı ve bızıklamaya başladı.
Ben de hemen netten bulup seyrettirdim.Çokoprens oyalanırken ben de onun kahvaltısını hazırladım.Kahvaltıdan sonra giyindik ve dışarıya çıktık.Önce ;4 ay önce bebeği olan arkadaşım Şeyma'nın kızına ve yakında kızını kucağına alacak olan kuzenimin bebeğine hediyeler aldık.O arada Çokoprens pusetinde uyuya kaldı.Ben de havanın güzelliğine kapılarak vitrinlere baka baka kızkardeşimin güzellik salonuna kadar yürüdüm.Arda uyandı ve hemen "kay kay kay kay"dedi.Aşağıya indirdim,oyun parkında epey oynadı.Yanımda yemeğini termosla getirmiştim zaten.Onu yedirmeye çalıştım ama malesef çokta başarılı olamadım:(Biraz daha oyaladım sonra emzirdim.Yoğurduyla birlikte pilav yedirmeyi denedim.Caillou seyrederken yedi:)Sıkıldı;elinden tuttum ve yol boyu elele yürüdük oğluşumla.Kedileri pisipisiledik.Pet shopa girdik ve oradaki hayvanları tanıttım.Çok mutlu oldu.Pek çeşit yoktu.En çok hoşuna gidense;akvaryuma parmağını kondurmasıyla balıkların  toplanmalarıydı:))Hamsterlere bayıldı ama ben kendim yaklaşamazken onlara oğlumu yaklaştıramazdım.Hamstermiş ne hamsteri be bildiğimiz fare işte ne kadar evcilleştirilmiş olsa da ıyyyy!İğrençler bence zaten cırlak sıçan demek.Amaaan neyse miğdem kalktı yine sonra caretta carettalara baktı baktıııı birden sevinir gibi ,heyecanlanır gibi çığlık attı ve güldü:))Resmedemedim çünkü tektim ve Çokoprensi tutmam gerekiyordu.Elini bırakmamla ortalığı yıkması bir olurdu Mazallah:))ama oyun parkındaki neşeli hallerini resmettim ve yayınlıyorum...
Babişi göstermiş ona nasıl kayması gerektiğini o da uyguluyor.İlkten korktum çıkarken düşer diye ama baya temkinli Maşallah Sübhanallah.Ben yine de arkasında durayımda aman ne olur ne olmaz.Dönmüş bir de poz veriyor sıpa:D

Boyundan büyük legolarla oynayacağından değil de işte toplu ya dağıtması lazım illaki:D

Anneciğim bak ben büyüyorum artık:)

Potaya atılacak topları seçti buldu onları havuzdan.

veee baskeeeet!!

Tweety'e sarılıyor ama elindekileri bırakmadan:D:D


Suyunu kendisi içmek istedi işin suyunu çıkarttı ve sonuç :Islanmış bir Kazak.Hemen değiştirdim.Artık tedarikliyim;)


Buldu:))

Çirkin oluyor ama aslında daha da sevimli oluyor bıdıkım

Müzik kulağı süper kendisi çalıyor ikimiz oynuyoruz:)


Topları havuzdan dışarıya atıyor ben de ona atıyorum bir ara eğildi ben de o arada ev şeklindeki çadıra saklandım.Kalktığında beni göremeyince başladı"Anne anne!"diye bağırmaya ses gittikçe hüzünleşiyor ama:))
Evin penceresinden "Ceee!"Yaptım ona gülüyor.Katıldı resmen.Sen benim Herşeyimsin herşeyim.

Seni yaradana kurban olurum anneciğim.
Sonra yine dışarıya çıktık babişi bekliyoruz saat oldu 20:45
Babamız geldi Çokoprens çıldırdı babayı görünce hemen koştu kucağına başladı ona anlatmaya."Gık gık,blop blop,pisi pisi":)
Gık gık:Ardaca kuş demek.
Blop blop: Balıkların taklidini yapıyor.
Pisi pisi de kedileri çağırdığını anlatıyor.
Teyzemizle vedalaştık ve alışverişe gittik.Çokoprense yeni ciciler aldık.Kıyafet,konuşan kitap,Sponge Boblu sırt çantası,oyun hamuru,baloncuk makinası.Başka şeylerde alacaktık ama mağazalar kapanıyordu bakamadık.Başka bir akşama erteledik.Mutlu mesut evimize döndük.Gelir gelmez emdi ve mışıl mışıl uyudu.Şuanda postumu bitirip oğlumun yanına gideceğim.Çok uzun bir post oldu umarım sıkılmazsınız.İleride Arda okurken her ayrıntıyı bilsin istiyorum.
SEVDİKLERİMİZ HEP YANIMIZDA OLSUN.HOŞÇAKALIN.

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez