28 Ekim 2010 Perşembe

FOTOĞRAFSIZ POSTLARA MERHABA:(

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 11:26:00
Çokoprens sonunda fotoğraf makinasını da pert etmiş bulunuyor:(Resmini çekerken elimden almak istedi ve yere düşürdü zoom bölümü açık kaldı ve kapanmıyor.Ekranda sadece karartı var.Baktım ama kapatamıyorum.En kısa zamanda servise gidecek ama anladım ki hayatımızın bir parçası olmuş.Eksikliğini hissediyorum.Bakalım ne kadar uzak kalacağız...
Arda kahvaltısını yaptı ama benim yapmama  müsade etmiyor.Ne lavaboya gidebiliyorum,ne yemek yiyebiliyorum,ne de başka birşey...Allahım yardım et ve sabır ver...
Ayrıca 2 yaş sendromuna girdi sanırım.Kocişle araştırdık ve yapmamız gerekenleri okuduk.Sabırlı davranıyoruz.Umarım bu durumu çabuk atlatırız
HOŞÇAKALIN DUA EDİN LÜTFEN:(

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez