18 Ocak 2011 Salı

En Temiz Haliyle Çokoprens

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 01:56:00
İyigeceler blogcanlar;
Aynı şekilde başlamak istemiyorum ama ne yapayım dişim hala çoook ağrıyor.Çokoprens dinlenmeme izin hiiiç vermiyor.Biraz kestiremiyorum bile gün içinde.Yorgun düştüm canlar Çarşamba günü nasipse gidiyorum artık.Geçen Çokoprens hastalanınca gidememiştim randevu aldığım halde.Bu kez ona  da randevu aldım Allahtan bir engel çıkmazsa gidiyoruz maaile yani:)Geçen babam evdeyken hazır annemlere gidelim dedik.Babiş namazdayken Çokoprens onun başından ayrılmaz.Onunla aynı hareketleri yapmaya çalışır.Namaza durduğu halini çekmedim dikkatini  bana  vermesin diye.Tesbih çekerken ki halini çektim.Bir de "Allah Allah,Bismiah "diyor çekerken:)Resimlere geçiyorum.




Ertesi günde yani pazar günü kociş evde ve bıdık yine onun koynunda.Babası varken  gözü görmez beni:(


Birlikte hayvanlara bakıyorlar,babası isimlerini söylüyor o da tekrarlıyor:)
Bu gecelik bu kadar dostlar.Çokoprens'in yeni bıdık halleriyle yakında görüşmek üzere...
Hoşçakalın sağlık problemi hiiiç yaşamayın İnşallah:)

3 çıtı pıtı yorum:):

Ece Nur'un Annesi "Mine" on 18 Ocak 2011 09:21 dedi ki...

çok geçmiş olsun canım benım ıkınıze de sağlık versın rabbım.namaza sımdıden alısıyorlar masallah unutmasınlar da :)
Allah kabul etsın dıyelım =)

zeynep on 18 Ocak 2011 09:35 dedi ki...

maşaallah minik kuzuya..namaz kılan insanlar miniklerin çok dikkatini çekiyor herzaman..hayatı boyunca o güzel kelimeleri ağızından düşürmez inşaallah..sanda acil şifalar diliyorum sevgili blogdaşım..diş ağrısı çookk fenadır bilirim..tez elden çaresine bak..

Sihirli Kokosh on 18 Ocak 2011 11:49 dedi ki...

Mineciğim çok sağol tatlım.Yarın nasipse problemimi anlayacağım hastaneye gidiyorum.Güzel dilekler için de ammmin diyorum.Rabbim yolundan ayrılmasına izin vermesin İnşallah Cümlesinin:)


Zeynep
Canım çok teşekkür ederim.Hem de ne fena bir ağrı.Anne olunca o ağrıya katlanıyor insan.Yoksa şimdiye çoktan gitmiştim doktoruma ama Çokoprenste hastalanınca o önceliği aldı.Ammmin diyorum dualarına.Rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın hayırlı olmalarını nasip etsin

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez