5 Eylül 2010 Pazar

ARDA "AMİN" YAPIYOR:)

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 02:25:00
Oğlum ,birtanem yeni konuşmaya, daha kelimeleri yeni sökmeye başladığı zaman ona ilk "ALLAH"  demeyi öğrettim.Öyle bütünleşti ki bu  Yüceler Yücesi kelimeyle, ne zaman ezan sesini duysa başlıyor.Allah Allah:)Bitene kadar söylüyor.Amin diyor ellerini yüzüne sürüyor:)Allah demekten büyük keyif alıyor.Gidiyor seccadeyi yere seriyor başlıyor "Amin" demeye.Dedesini,anneannesini namaz kılarken görsün hemen onların önüne geçip oturuyor secdeye gidiyor.Bana da tam tersi:)İteliyor,eşarbımı çekiyor,güldürmeye çalışıyor:))Ne zamandır resmetmek istiyordum tam çekeceğim esnada fotoğraf makinasını görünce dikkatini makinaya çeviriyordu başaramıyordum.En sonunda başardım.İşte karşınızda namaz kılan minnakım:)
Bence çocukluktan yerleştirilmeli aşılanmalı ki  o tertemiz kalp önce ALLAH aşkıyla dolsun.
Tesbihimizi de tamamladık.Sıra tadına bakmakta:))
Mis gibi gül kokan tesbihimiz hacdan geldi.Bu güzel koku sanırım Arda'nın azına layık.
Namazımızı da eda ettikten sonra rutin temizliğimize gelsi sıra.Arda'dan bana fırsat kalmıyor ki.Bir elinde arabası,bir elinde paspas,paspası bırakır makinanın hortumunu tutar.Arada arabasını sürer.On parmakta on marifet valla.

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez