9 Eylül 2010 Perşembe

AH! PEDİPED PEDİPED...

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 03:34:00
Oğlum ilk yürümeye başladığı aylarda yani 13.ayında, sağ ayağında bir gariplik farkettim.Solda da var ama sağ tarafa göre daha az.Topuklar biraz dışa doğru bakıyor ayağın ayası içe basıyor.Sağ ayakkabının topuğuna basmıyor,oturmuyor ayak;çıkıyor sürekli.Endişelendim hemen doktoruna götürdüm.Önce yalınayak yürümesi gelişimi için daha önemli dedi.Mümkün mertebe çıplak ayak olsun.Birde ayakkabı adı verdi,Kendisinin de torunu varmış ona almışlar."Kum taban" dedi.Ayağın şeklini alıyor .İsim olarak "Kifidis" dedi.Bulduk Kifidis'i, yetkili "kum tabanı ilk kez duyuyorum ama ben size şu ürünü tavsiye edebilirim" dedi ve Ardaya giydirdi.Gayet düzgün yürüdü onlarla , ayağından da çıkmadı,aldık.Ben yine de emin olmak için doktora gösterdim girydirmeden."Hayır bu değil,bunun tabanı çok sert,ayağını hantallaştırır,çocuk için ileride dezavantaj olur  "dedi."Kum tabanı ilk kez duyuyorum dedi Kifidis'in yetkilisi "dedim.Bunun üzerine kızını aradı ayakkabının adını öğrenmek için.Meğer bizim sürekli modellerine baktığımız Pediped miş:(Kifidise iadeye gittik iade almadılar değişim fişi verdiler.Gecikmelide olsa aldık Pedipedimizi.Daha doğrusu oğlumun yakışıklı amcası yiğenine bayram hediyesi olarak aldı.İnşallah düzelir  minik tombiş ayakların annem

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez