30 Ağustos 2010 Pazartesi

TİTİZ ARDİŞ:)

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 16:15:00
Sabah her zamanki saatimizde yani 10:15 te kalktık.Ardanın kahvaltısını hazırladım Maşallah bir güzel bitirdi.Bir de ne göreyim? Köpiş dişler patlamak üzere, ince bir zar kalmış, dişin beyzlığı görünüyor.Yavrum kaç gündür o yüzden yemedi demek ki:(Sevindirik oldum.Bir an önce bitsin şu dişler artık.Hiç bişeyde aceleci olmadım Arda konusunda.Aman çabuk yürüsün .Aman çabuk konuşsun; şöyle olsun; böyle olsun demedim; yakınmadım.Her anın tadını çıkarttık ama diş için aynı şeyi diyemeyeceğim.Sonra biraz oynaştık, yuvarlandık ,zıpladık, kikirdedik derken süpürgeyi açma vakti geldi.Bayılıyor süpürgeye.Başında bekliyor.Ben" açar mısın anneciğim?" diyorum düğmesini açıyor."Kapatabilirsin" diyorum kapatıyor akıl küpüm.Bir ara aldı eline o süpürmeye başladı  hemen bende aldım fotoğraf makinasını resmettim:)

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez