30 Ağustos 2010 Pazartesi

İLK "UF"UMUZ:(

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 16:05:00
Oğluşum;dün babişkosuyla bahçede oynamaya çıktı.Ben de hazır babamız evde, temizlik yapayım dedim.Yaklaşık 2 saat sonra geldiklerinde Selim Arda "uf" "uf" diyerek yanıma geldi.Koştururken düş sen,bacağı çizikler içinde.Mızmız oğluma pansuman yaptım.Öptüm çoktan unuttu bile...
Ardayla babişi geldiğinde yerleri siliyordum.Arda benimle birlikte temizlik yapmaya bayılıyor.Bir ara pansumandan sonra odaya gittiğimde baktım ki Arda dan hiç ses çıkmıyor.Anladım bir haylazlık yaptığını:)Gittim ki viledanın başında.Tutmuş vileda sopasını suya sokup çıkartıyor:)Beni gördüğündeki şaklaban halini yayınlıyorum siize:)

Akşam iftardan snr dışarı  gesmeye çıktık.Kocişimin amca oğlu ve benim kankam olan eşi.Yanyana dairelerde oturuyoruz.4o gün arayla evlendik:)Beraber birşeyler yapmaktan oldukça keyif alıyoruz.Dün hep beraber iftarımızı yaptık.Dışarı çay içmeye çıktık.Tabiki Arda yol boyu arabada burnumuzdan getirdi.Gittiğimizde sahildeki gemiler,fenerini yakmış balıkçılar derken yaklaşık 15 dk. sakin durabildi:)Sonra herkes sırayla Ardayı sahil boyu gezdirdi.Tam masaya geri dönüyor başlıyor mızıklamaya.Keyif yaptırmadı.Tam kalkmaya hazırlanıyorduk Seldanın yani kankimin işyerinden arkadaşı ve onun erkek arkadaşıyla karşılaştık.Hadi biraz daha takılalım bari derken amaaaaan Arda çekilmez oldu artık.Neyse Serdal Abi aldı tekrar sahil boyu turladı.O sırada gelenlerin motoruna bindirmiş Ardayı bir de resmini çekmiş sanki poz vermiş kerata:)


0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez