5 Ocak 2011 Çarşamba

Ordan Burdan

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 02:41:00
Merhabalaar!
Bu aralar boşladım yine.Fotoğrafsız post içime sinmiyor demiştim.Makinamıza kavuştuk  acısını da çıkartalım değil mi ama?:)
Havalar malum ama Çokoprens iyi çok şükür.Ben diş ağrısı çekiyorum:(Kociş yoğun,Çokoprensi emanet  edeceğim kimse yok ,annem çalışıyor.O yüzden gidemedim bir türlü.Çokoprens evde çok sıkılıyor.Ben de tabiki.Sürekli oyunlar oynuyoruz ,yeni yeni şeyler öğreniyor,değişik şeyler buluyorum onu neşelendirmek için ama  büyüyor artık haliyle dışarı çıkmak istiyor:(
Kızkardeşim Edirne'den gelince pazar kavaltısını annemlerde yaptık.Kociş bir aydır izinsizdi.Yılbaşı sayesinde iznine kavuştu nihayet.Akşama doğru Media Markt'a gittik fotoğraf makinamıza kavuşmak için.Çokoprensi annemlerle evde bırakacaktım ama içim el vermedi.Sardık sarmaladık cümbür cemaat gittik.Annem de çalışıyor kadıncağaz gezemiyor doğru düzgün.Babam gelmedi "biraz rahatsızım" diyerek.Gelelim resimlere.Uzun süre yazmayınca çenem düşüyor böyle.En iyisi  fazla boşlamayayım ben:)
Edirneli kızkardeşim:)

Biz makinayı alana  kadar annem canım annem Çokoprensin karnını doyurmuş bile:)

Çikolatalı tatlıya hiç" hayır" der mi ?Profiterolü yuttu resmen:))

Durdurmak epey zor.İllaki ışıkları elleyecekmiş bıdık:)
Bu da dün geceden.Uykuya yatırmak için giydirdim tulumunu ama onda hiç uyuyacak göz yok Maşallah:)


Yavaş yavaş geliyor uyku

Yatağa gitmeden yakalamaç oynadık
Annesini yakaladı mutlu o  yüzden:)


veee uyudu.

Caillou seyrederken

Onu izlemeden birgün geçirmez paşam
Bugünlük bu kadar.Rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın.Herkesi kocaman öptük:)

1 çıtı pıtı yorum:):

Anindayorum.com (Abraham) on 1 Eylül 2011 10:32 dedi ki...

maşallah fazla resmini koyma çok şirin bir çoçugun var nazar degmesin...

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez