26 Aralık 2010 Pazar

Karışık Post

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 19:36:00
Boşladığımı düşünmeyin.Fotoğraf makinamız serviste olduğu için biraz ara  verdim o kadar.
Çokoprensten bahsetmek istiyorum.Günü nasıl geçiyor?Neler yapıyor?
Öncelikle Maşallah diyorum oğluşuma:)Çok düzgün konuşuyor,yaşına göre epey düzgün hem de.Onunla büyük insanmış gibi sohbetler yapmamın çok etkisi olduğunu düşünüyorum.Bu aralar resme merak saldı.Kalem elinden düşmüyor.Bir de güzel tutuyor ki:)Sürekli sevdiği şeyleri çiziyor.Aslında sadece karalıyor ama o bana "Anne bak uçak""Anne bak tığtıl""Anne bak tağşan":))
Ben biraz peltek olacağını düşünüyorum ama herkes yeni konuşmaya başladığından kaynaklandığını söylüyor.Bakalım ilerleyen zamanlarda göreceğiz.Yemek problemimizi ufakta olsa çözüyor gibi gibiyiz.Mutluyum elbette.Mesela şuanda et yiyor kuşum:)
Arda yemek yemeye başladığından beri neredeyse salça kullanmıyorum.Domatesle yapıyorum; arada çok minik salça.Kışında domatesin mevsimi olmadığı için yazdan hazırlanan domatesler devreye giriyor.
Kahvaltısını sağlam yaptırdığım için kilosu falan çok iyi.Ben enazından buna yoruyorum.Çünkü yemek yemeyen bir çocuk için kilosu gayet iyi.
Kahvaltısına neler katıyorum:
Keçi sütü
Peynir
Ceviz
3 çeşit pekmez
Bal
Tereyağı
Muz
Yumurta
2 adet bebe bisküvisi
Karıştırarak veriorum hala.Tek tek versem mümkün değil yediremem.
Öğlen bugün ev yapımı tarhana çorbası yaptım.Ekmek olarakta eti cici bebenin kızartılmış ekmeğini kullanıyorum.Az da olsa yedi.Bu da güzel tabiki:)







Makina servise gitmeden önce çektiğim bir kaç pozu yayınlayayım da resimsiz kapatmayayım  bari:)
Şimdilik hoşçakalın.Sevdiklerinizle güzel haftasonu geçirmeniz dileğiyle.








2 çıtı pıtı yorum:):

Ece Nur'un Annesi "Mine" on 27 Aralık 2010 11:31 dedi ki...

parmak emerek mı uyuyor sıpa :)
Maşallah resımlerden bellı kılosu gayet gayet iyi :) Acıktıkça yer merak etme .Genlerımızde var yemek yeme :)

Sihirli Kokosh on 27 Aralık 2010 13:13 dedi ki...

Evet Mine Teyzesi:)Aslında sürekli emerdi.Acıkınca,susayınce ve uykusu gelince ama artık sadece gece uykusunda acıkınca emiyor.Azalttı şükür.Yemek mevzusu da İnşallah dediğin gibi olur da düzene girer:)Öptük pıtırcıkla seni:)

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez