8 Ocak 2011 Cumartesi

Aktif Birgünden Kareler

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 13:29:00
Merhaba blogcanlar:)
Nasılsınız bakalım?Biz iyiyiz şükür.Ben yorgunum aslına bütün evi döktüm havalar biraz düzgün diye.İki gündür canım çıkıyor hala bitmedi."Kutu gibi ev nasıl bitmez" demeyin.Ufak ev daha beter dağılıyor.Çokoprens iyi,neşesi yerinde.Ben iş yaparken arada bızıklasa da genel olarak işime taş koymuyor denebilir:)Resim çizmeye bayılıyor.Karalasa da o "uçak,helipopter:),kalp,anne,uğur büceği:),balon "çizdiğini söylüyor.Ben de onu alkışlıyorum,çok hoşuna gidiyor.Çizdiklerini onun dilinden yazdım yanlış yazdığımı sanmayın.Epey dillendi Maşallah Barekallah.Cümle kuruyor net bir şekilde.Dün sabah uykuyla uyanıklık arasıyım.Çokoprens kendi kendine söyleniyor.Uyanmış beni kaldırmaya çalışmış,duymadım demek ki.Aynen şöyle diyor ağlamaklı bir ses tonuyla"Caillou başladııı,Caillou başladıı!"Şaşırdım uyku sersemiyim döndüm ,güldüm.Bana diyor ki"Anne kalk Caillou başladı"Saatini de biliyor sıpa:)Sıkı sıkı sarıldım öptüm öptüm aslında öpmedim resmen yuttum çocuğu:D
Bir önceki gün Oriflame'nin eğlencesi vardı aslında toplantı ama geneli eğlence olarak geçti.İkimiz de evde sıkılmıştık zaten.Yer de yakındı.Gittik.Müzik falan var ya oynar,durur diye düşündüm.Çok eğlendi.Bir dakika oturmadı.Ordan oraya koşturdu ,arkadaşlar edindi.Göbek attı:)Bir iki fotoğraf çektim.Bu arada fotoğraf makinamın kılıfını kaşla göz arasında çaldılar:(Allah'tan makina sürekli elimdeydi.Be insan kılıfı ne yapacaksın Allah aşkına yaa!Giden gitti tabi neyse çene düşmesine uğradım yine.Resimlere geçeyim en iyisi:)






Şimdilik bu kadarcık.Sabırla okuyan varsa şimdiden teşekkürler öptükk








0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez