15 Ocak 2011 Cumartesi

Çokoprensle Herzaman,Mutlu Bir An:)

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 03:11:00
İyigeceler,güzel hafta sonları canlar!:)
Benim minik,tombik,cilveli Çokoprensim nezle oldu:(Ateşlendi iki gece önce.Evden dışarı adım atmadı,terlemedi,nasıl kaptı anlamadım ama havaların dengesizliği galiba.Ben de diş ağrısından çekiyorum.Tam randevu  aldım bıdıkım ateşlendi:(Onun derdine kendimi unuttum her anne gibi.Neşesine,haylazlığına,enerjisine diyecek yok Maşallah.Yerinde durmuyor ,hiç hasta gibi de değil.Ülker'den bir mail geldi."Mutlu anlarınızı fotoğraflayın bizde mutluluk mozaiğimizde yayınlayalım "diye.Ben de koca Çokoprens kutusunu koydum Çokoprens'in önüne.O kadar çok görünce sevindirik oldu.Resmettim hemen.Buyrun resimlerimiz:)



Herkese mutlu hafta sonları diliyorum.Hoşçakalın:)

4 çıtı pıtı yorum:):

Ece Nur'un Annesi "Mine" on 15 Ocak 2011 11:09 dedi ki...

eşşek yaaa, kocaman da açmış ağzını :)
Bizim kız da sağolun yedi çokoprenslerini afiyetle tabii ki anne baba olarak bız de yardım ettik =)
Tekrar teşekkür ederiz paylaşımınız ve hediyelerin için canım ... Öptük prensi ...

Sihirli Kokosh on 15 Ocak 2011 13:49 dedi ki...

Hem de ne eşşek:)O kadar uyanık ki nereye sakladığıma dikkatlice bakmış gitmiş orayı açmaya çalışıyor.Televizyon seyrediyordun sen hangi ara keşfettin orayı?Bunlardan birşey gizlenilmez anacım:D
Ayakta uyuturlar bizi vallahi:)Bıraksam hepsini bitirir.Aslında yasakladım şekerli herşeyi nadir veriyorum.zaten yemek yemiyor.Afiyet bal şeker olsun.Öpüyoruz kocamaan

MODA GEZGİNİ on 30 Ocak 2011 17:52 dedi ki...

Maşşallah Allah bağışlasın..islamın güzel ahlakıyla ahlaklansın.Allah şansını bol etsin yavrunun:)bloguma beklerim.hediye çekilişime katılırsan sewinirim.sewgiler

Sihirli Kokosh on 1 Şubat 2011 04:04 dedi ki...

Moda gezgini amin canım İnşallah.Çekilişine de katılacağım

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez