17 Aralık 2010 Cuma

Yemek yemeyen mızmızım balığı hüpletti:)

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 02:45:00
Yemek konusunda hassas olan ben Çokoprens ek besinlere başladığından  bu yana Hep doğal ve organik besinler kullanmaya dikkat ettim.Ona özel çorbalar,yemekler v.s derken onun hiç yememesine rağmen ben bıkmadan yaptım.Bu konudan ne kadar  şikayetçi olduğumu da geçmiş postlarda hep dile getirdim.O ısrarla yemiyor ve ben ısrarla yapıyorum,yapmaya da devam edeceğim:)
Geçen akşam babaannesi balık yaptı ve bizi de çağırdı.Çokoprens uyuduğu için ben yemeğe indemedim haliyle.Bizim evimiz çatıkatı biliyorsunuz ve ufak.Balık yapamıyorum arada kağıttalevrek ama yine de koku  siniyor tabi.O yüzden genelde babaannemiz yapar biz yeriz.Arda için haftada iki kez yapmaya çalışıyor sağolsun.Neyse uzatmayayım.Balığı seviyor Allah'tan.Hamileyken çok yedim.Zorla da değil.İsteyerek.Buna bağlıyorum biraz.İştahla yediği resimleri yayınlıyorum şimdi de.Size iyi seyirler efendim.Ben Şahsıma münasır bloğuma geçiş yapıyorum.Orayı da boşlamamak lazım;)





Pekte kibar yer benim Çokoprensim.Annesi ona elleri pisken etrafa sürmemesi gerektiğini öğretti:)

Anne annesine balık yediğini anlatıyor.İştahlı iştahlı:)



Sevinçten dönerken çektim.
Bu gecelik bu kadar bizi izlemeye devam edin:)












4 çıtı pıtı yorum:):

Dokuztepe on 17 Aralık 2010 10:53 dedi ki...

afiyet olsun, yarasın ona:)))

Sihirli Kokosh on 17 Aralık 2010 14:48 dedi ki...

Dokuztepe
Teşekkür ederiz teyzesi:)İnşallah yarar.Tombik haline hasretim çnk:)

zeynep on 19 Aralık 2010 13:04 dedi ki...

maşaallah...afiyet olsun küçük beye..ahh yemek seçen çocuk çok zordur..inşaallah arda öyle olmaz..sevgiler..

Sihirli Kokosh on 20 Aralık 2010 02:26 dedi ki...

Zeynep
Teşekkürler cnm.Malesef yemek seçiyor:(Çok zor.Uğraşıyorum yılmadan atlatmayı umut ediyorum:)

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez