2 Aralık 2010 Perşembe

Aşılarımız Bitti Artık ama Maceralı:))

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 03:34:00
Merhabalar !Bu postu gecenin 02:49 unda yazıyorum.Zorun ne ?Git yatsana !Dimi ama?
Zaten   iki gün önce Çokoprensin son aşısının günü diye sağlık ocağına gitmek için koştur koştur çıktım evden.Şu aile hekimi uygulaması yüzünden bütün haritalar değişmiş.Sağlık ocağını aradım."Muhtarlığın yanına taşındık" dediler.Aaaa!Bir giderim ki muhtarlıkta taşınmasın mı?: /
Bir de lodos var ki uçuyoruz Allah'tan Çokoprensin pusetinin yağmurluğunu aldımda rüzgardan korundu yavrum.Sıcak esiyor ılık ılık,hem gezmiş oluruz dedim;hem de otobüs,minübüs sıkıntı oluyor pusetle."Taksiye binseydin ya Yasemin"diyenler çıkabilir aranızdan ama efendim bizim burası unutulmuş bir yer resmen taksi durağı yok koca Yenidoğanda:((
Zaten yakın dediler diye yürüdük neyse tam 2 saat abartısız gezdik dolaştık.Aman Allahımmm!Gelde delirme.Ben resmen başladığım yere geri döndüm.Meğerse burnumun dibindeymiş de ben saatlerce boşuna eziyet çekmişim.Bir de ilgilenmezler tam öğle yemeği molasına denk geldim mola bitti bir uyuşukluk delirdim resmen.Danışmadaki adam bilgisayar başında soru soruyorum kafa kalkmıyor,üstten savma cevaplar.Geçiştirmeler.Bir patlarsın.Zaten nevrim dönmüş sabahtan beri.
Diyorum ki;"kardeşim sizin  yemek saatiniz doldu da hemşirenin ki daha dolmadı mı yerinde yok hala?"
"Gelir birazdan"
Muayene gerekli mi aşı öncesi?Kapıda öyle yazıyor"
Adam bişeyler geveliyor anlamıyorum.
En sonunda "kafanı kaldır karşındakine saygısızlık etme de doğru düzgün cevap ver.Ben bilmiyorum nasıl olduğunu özel hastanede yaptırıyordum İlk kez geliyorum sağlık ocağına"dedim.
Oh ya ne rahatlık!Devlete daya sırtını yan gel yat valla.İnsanlar gerçekten arsızlaşmış.Böyle insanlar bu rahatlıkları haketmiyorlar.
Sonra hemşire geldi tabi bir ilgileniyor ki sormayın biraz çıkıştım sesimi yükselttim ya?Bu mu yani?Böyle mi olması gerekiyor.İnsanlar bağırıp çağırıp mı hallettirmeli işini?
Çokoprens hemen anladı yavrum bana bir sarılışı var yapıştı bırakmıyor beni.İçim sızlayarak yaptırdım iğneyi.Hem ağlıyor ,hem de "aşı bittiii"diyor:):(
Çok sızlanmadı Allahtan velhasıl kelam dostlarım ben o lodosu yiyince ertesi gün yerimden kalkamadım yani dün.Kolum kıpırdamıyor resmen.Temizlik hastalığım var ya canım da çıksa illa eziyet edicem kendime.Heryeri topladım bir makinamı açmadım(süpürge)
Çokoprens uyudukça ben de uyudum.Arada bloğuma girdim falan işte.Çokoprens hiç ateşlenmedi de şükür neşeliydi  yani.Bugün biraz daha iyiyim.Şimdi hafıza kartsız yani fotoğraf makinasının içindeki çekme sayısı kadar çektim Çokoprensin resimlerini.En kısa zamanda hafıza kartı alacağım.Uzuuuunca bir post oldu okunacağından emin değilim içimi döktüm Çokoprens ileride belki keyifle okur değil mi?


Saçlarını uzatıyoruz göründüğü üzere.Çok yakıştırıyorum ben:)Önlerden hafif kestireceğim uzatmaya devam.Bu gecelik bizden bu kadaarrrrrrrr!Hoşçakalın sevgiyle kalın...

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez