23 Kasım 2010 Salı

1985 ve 2009 KUŞAĞI(ANNE ve ÇOKOPRENS)

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 13:10:00
Annem canım annem "25 yıl sonra aynı duyguları paylaşıyorum "dedi."Sanki sen küçülmüşsün de tekrar evin içinde pıtır pıtır dolaşıyorsun.Hareketleriniz bile aynı"dedi.
Ben  de derledim düzenledim sizlerle paylaşmak istedim.Çokoprens annesinden daha şirin tabi orası tartışılmaz:)İzlediğim bloglardan Aybike de bebeklik fotoğrafını koymuş onun da fıstık kızı aynı kendisine benziyor.Bu muhteşem bir duygu.
Hoşçakalın.Sevgiyle kalın.

4 çıtı pıtı yorum:):

zekiye dedi ki...

maşallah selim arda size ne kadar benziyor maşallah çok yakışıklı canım rabbim evladınızı size bağışlasın maşallah....

Sihirli Kokosh on 23 Kasım 2010 13:35 dedi ki...

Allah razı olsun amin cümlemizin evladını bağışlasın inşallah...

eslemin annesi on 24 Kasım 2010 09:33 dedi ki...

selim arda tıpkı sen senin erkek versiyonun gibi:)

Sihirli Kokosh on 24 Kasım 2010 10:01 dedi ki...

SAĞOL TATLIM:)BU SÜPER HİSSETTİRİYOR İNSANA.KOCİŞE BENZESE DE MUTLU OLURDUM AMA İNSAN KENDİ TAŞIYINCA 9 AY BENZEMESİ AYRI BİR HAZ VERİYOR.:)SENİNKİ DE TIPKI SEN AMA.O TAM BİR ZEYTİN GÖZLÜ FISTIK

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez