11 Kasım 2010 Perşembe

KARŞINIZDA GECİKMİŞ POSTLAR VE ÇOKOPRENSİM...

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 13:02:00

Gün içinde hem temizlik hem Çokoprensle oyunlar.Uyurken ben ortalığı toparladım,çamaşır astım,katladım.Çokoprens kalkınca da süpürgeyi açtım ve yerleri sildim.Bir ara Çokoprensle baloncuk patlatma oyunu oynadık.Bu neşeli halini hep resmetmek olmaz diye videoya çektim.Malesef yayınlayamıyorum defalarca  denedim olmuyor.Nasıl yapıldığını bilenler bana da anlatır mı lütfen?Uzun süre olmasa da bana uzuuuun gelen bir haftalık aradan snr kesintisiz devam edeceğim postuma.ŞÜKÜR KAVUŞTURANA


Tırmanışlar

Saklambaç oynuyoruz







Makinayı alma çabaları.Bu kız kardeşimin makinası bizimki serviste kim bilir ne zaman gelir?



Kilomuzu öğreniyoruz.12.5 kilo





Bööö!:))

Yaramazlık köşesi.Oyun hamurunu çiçeğin içine didiklerken yakalandı:))





Elini böyle yapmasının sebebi "buraya bir kuş konmuş bu tutmuş.bu yakalamış....oyununu oynuyoruz

Yeni oyuncaklarını keşfediyor


Güvelik kilidi aldım heryere geç bile kaldım.Artık yere atılmış temiz çatalları tekrar yıkamak zorunda kalmayacağım kendine zarar verecek diye düşünmeyeceğim.

Açamıyoooorrr yaşasııın!:))

Televizyon izlerken durduğu köşe eli ağzında sürekli.

vee kapanış babayla oğlu yine koyun koyuna.Caillou seyrediyorlar birlikte.Babayı çok özlüyoruuuuzzzz ve ÇOK SEVİYORUZ.

0 çıtı pıtı yorum:):

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez