22 Şubat 2011 Salı

Çokoprensimin Dilinden Saçlar "kırt kırt"Oldu:((

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 03:49:00
Merhabalar!
1 haftalık bir aradan sonra dolu dolu bir postla huzurlarınızdayım işteee!:)Neden ara verdim ?Aslında ele avuca gelecek birşey yok.Hani bazen sıkıntıdan yazarsınız rahatlarsınız ya?Bazen de bu tam tersi olur.Elimi pc ye atıpta yazasım bile gelmedi.Yorgunluktan ileri gelen bir durum.Gündüz Çokoprensle ilgilenmek artık koştur koştur modunda.Çok hareketli Maşallah yerinde durmuyor.Bıdır bıdır hiç susmuyor.Artık sürekli geliştirici oyunlar oynuyoruz birlikte.Bilgisayar ortada kalamıyor.O ayaktayken en tepelerde saklanıyor.Yoksa başından kalkmıyor.Haliye ben de epey yorgun düşüyorum ve onu sallarken uyukluyorum:(Bugün dışarıya çıktık.Saçlarını kestirdik.Bıcı bıcıdan sonra gezmelere gittik.Yeni halide pek bir tarz oldu ama ben eski halini daha çok beğeniyorum hala gözüme garip  geliyor.Yüzü de erimiş saçlar kesilince farkettim.Tombulluk benim Çokoprensime daha bir yakışıyordu:( Doğum gününe 2 ay var kestirmeden uzatmaya devam en azından epey uzar diye düşünüyorum bugünün resimleriyle sizleri  başbaşa  bırakıyorum.
Korktu ilk başta.Doktor zannetti:)Ağladı ;sonra alıştı


Bıdık ki ooo:)Lavaboya saçları döküldükçe bana "anne temizle"diyor.Heryeri sildirdi titizim:))Gören berberin çırağı  zannedecek beni:)


Sonra bol bol eğlendi Avm de

Yatma vakti geldi artık:))
Ben de yatayım saat  oldu 04:00:)
Hoşçakalın


2 çıtı pıtı yorum:):

nohut oda on 22 Şubat 2011 13:11 dedi ki...

neden kestırdınızkı erkek olmus bak sımdı :)

Sihirli Kokosh on 22 Şubat 2011 13:15 dedi ki...

nohut oda
:))) evet garip geliyor gözüme hala alışamadım.Eski hali daha sevimliydi böyle büyük bir çocuk edası geldi suratına:))çok terletiyordu gece de üstünde hiç birşey bırakmaz teri soğuyordu.Doğum gününe epey uzar sanırım:)

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez