1 Şubat 2011 Salı

Çokoprens Bugünlerde...

Yazan Sihirli Kokosh Zaman: 02:33:00
Merhaba canlar!:)
Çalışanlar Pazartesi sendromuyla başlar haftaya bense haftanın beş günü çıkamıyorum bu aralar sendromdan:(Geçecek Allahımında izniyle havaların etkisi olduğunu düşünüyorum.Kışı sevmiyorum desem de her şey yerinde güzel elbette.Bir kar yağsa diyorum artık istanbul'a.Herkesler dökülüyor hastalıktan.Şükür ben soğuk algınlığıyla uğraşmasam da kociş hasta 3 gündür.Ateşi bir düşüyor bir çıkıyor.İlaçları kullanıyor ama halsiz düştü tabi.Çokoprens bugün öksürüyor.Yine tıkandı.Sabah bir kalktım ki ne göreyim?Altını ıslatmış bez şişmiş ,normalde sızdırmazdı gece bir kez değiştiririm zaten.Malesef bu kez yukarı işemiş olacak ki beline kadar ıslaktı.Buz kesmiş kasıklara kadar:(Hemen değiştirdim ama soğuk girdi birkere.Gün içinde birkez daha aynı şey oldu.Erken farkettim ama aynı gün iki kez olunca hemen burnu akmaya başladı.Biraz önce de uykudan kalktı ağlayarak burun tıkanmış komple.Burun spreyini hemen sıktım açıldı da rahatladı yavrum.
İyice dillendi bıdık.Bidi bidi susmuyor:)Cıvıl cıvıl.Soğuk havaların kasvetini üzerimden söküp atıyor gün içinde.Bir şebeklikler,bir şaklabanlıklar görmeniz lazım:))Neşesine diyecek yok teyzoşu da geldi Edirne'den."Teyze "diye yatıyor,"Teyze" diye kalkıyor:)
Bu ara birşey çıkarttı bir de.
İstemediği birşey olsun yada işine gelmeyen hemen"İndap kurtar!" diye bağırıyor:D:D:D
Çok komik söylüyor.Teyzoşuyla bir iki fotosunu ekleyip diğer bloğa dikey geçişte bulunuyorum.Okuyan gözleriniz dert görmesin.Boool neşeli günler canlar.


1 çıtı pıtı yorum:):

Anindayorum.com (Abraham) on 1 Eylül 2011 10:30 dedi ki...

maşallah ne tatlı şeymişin öyle annen ve baban çon şanslı (= yanaklarından öpüyorum
bizim siteyede bekleriz http://www.anindayorum.com/2011/07/hhwc.html

 

"ÇOKOPRENSiMiN HALLERi" Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez